Mikkelin julkisen alan eläkeläiset ry

Yhdistys on perustettu Mikkelissä 23.2.1987. Yhdistys on Julkisen alan eläkeläisten liitto KELO ry:n jäsen v 1998 tapahtuneesta perustamisesta lähtien. Yhdistyksestä on edustaja KELO ry:n hallituksessa. Yhdistyksemme on poliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumaton.

Yhdistys kokoontuu kerran kuukaudessa yhteiseen kerhopäivään vanhalla sotilaskodilla tutummin SOTKULLA. Joka kuukauden kolmas tiistai Jääkärinkatu 9 klo 13 – 15.30. Yhteisellä kerhopäivällä on reipas jumppatuokio ja jokin ajankohtainen luento tai vain iloista yhdessäoloa ja tuttujen tapaamista.  Juomme kahvit ja kokeilemme arpaonnea.

Osa jäsenistä kokoontuu virikeryhmänä pari kertaa kuukaudessa askartelun tai asian merkeissä. Kaksi kertaa vuodessa on ne viralliset kokoukset kevät- ja syyskokous. Yhdistys varaa teatteriesityksiä ja tekee pieniä virkistysmatkoja.

Varainhankintana yhdistys järjestää vähintään kaksi kertaa vuodessa myyjäiset johon jäsenet toimittavat monenlaista myytävää; käsitöitä, leivonnaisia, mehuja, säilykkeitä yms.

Kesällä retkeilemme lähialueella tai vierailemme toisten eläkeläisten luona.

Seuraamalla paikallista Länsi-Savoa ja pitämällä yhteyttä yhdistyksen aktiiveihin saat lisätietoa.

Yhdistys muistaa yhteisillä kakkukahveilla iäkkäämpiä jäseniään.
Vuoden toimita päättyy yhteiseen ohjelmalliseen pikkujouluun.

Jos olet jo eläkkeellä tai pian jäämässä eläkkeelle, tule mukaan yhdistyksemme toimintaan!

Nähdään kerholla ja pidetään yhteyttä