Mikkelin julkisen alan eläkeläiset ry

Yhdistys on perustettu Mikkelissä 23.2.1987.Yhdistys on Julkisen alan eläkeläisten liitto KELO ry:n jäsen v 1998 tapahtuneesta perustamisesta lähtien.

Yhdistyksestä on edustaja KELO ry:n hallituksessa.
Yhdistyksemme on poliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumaton.
Yhdistys kokoontuu kerran kuukaudessa yhteiseen kerhopäivään vanhalla sotilaskodilla tutummin SOTKULLA. Joka kuukauden kolmas perjantai Jääkärinkatu 9 klo 12 – 15.00. Yhteisellä kerhopäivällä on reipas jumppatuokio ja jokin ajankohtainen luento tai vain iloista yhdessä oloa ja tuttujen tapaamista. Juomme kahvit ja kokeilemme arpaonnea. Kaksi kertaa vuodessa on ne viralliset kokoukset kevät- ja syyskokous. Yhdistys varaa teatteriesityksiä ja tekee pieniä virkistysmatkoja.

Varain hankintana yhdistys järjestää myyjäisiä johon jäsenet toimittavat monenlaista myytävää; käsitöitä, leivonnaisia, mehuja, säilykkeitä ym. Kesällä retkeilemme lähialueella tai vierailemme toisten eläkeläisten luona. Pitämällä yhteyttä yhdistyksen aktiiveihin saat lisä tietoa.
Yhdistys muistaa yhteisillä kakkukahveilla iäkkäämpiä jäseniään.
Vuoden toimita päättyy yhteiseen ohjelmalliseen pikkujouluun.

Jos olet jo eläkkeellä tai pian jäämässä eläkkeelle, tule mukaan yhdistyksemme toimintaan!